Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

global illumination

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Real-Time Global Illumination in Unreal Engine 5
 (Anna Skorobogatova)

2022, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/n1qq4/ | Vizuální informatika / Vývoj počítačových her | Práce na příbuzné téma

Porovnání metod pro sledování kuželů řešících globální osvětlení v reálném čase
 (Matúš Talčík)

2018, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/v0uhf/ | Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu | Práce na příbuzné téma

Výpočet globálního osvětlení pomocí virtuálních světel
 (Jiří Kantor)

2015, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/payge/ | Informatika / Počítačová grafika | Práce na příbuzné téma

Řešení atmosférických efektů pro techniky globálního osvětlení pracující v reálném čase
 (Áron Samuel Kovács)

2018, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/mhaek/ | Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu | Práce na příbuzné téma

Aproximace globálního osvětlení v prostoru obrazu
 (Martin Zahumenský)

2012, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/szf6f/ | Informatika / Počítačová grafika | Práce na příbuzné téma

Globální osvětlení scény pomocí vykreslování do polokrychlí
 (Igor Aleksandrowicz)

2013, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/wm7ti/ | Informatika / Počítačová grafika | Práce na příbuzné téma

Globální metody trasování paprsků pro syntézu obrazu
 (Miroslav Lisoň)

2014, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/103966 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma

Nepřímé osvětlení v reálném čase pomocí metody LightSkin
 (Lukáš Závitkovský)

2016, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/kva1k/ | Informatika / Počítačová grafika | Práce na příbuzné téma

Algoritmy pro výpočet globálního osvětlení
 (Zdeněk Jelínek)

2007, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/a6nk0/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Tvorba a animace 3D charakteru a jeho integrace do reálné scény.
 (Pavol Donko)

2012, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/qd9t5/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma