Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
global illuminationKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Real-Time Global Illumination in Unreal Engine 5
(Anna Skorobogatova)2022, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n1qq4/ | Vizuální informatika / Vývoj počítačových her | Práce na příbuzné téma
Porovnání metod pro sledování kuželů řešících globální osvětlení v reálném čase
(Matúš Talčík)2018, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/v0uhf/ | Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu | Práce na příbuzné téma
Výpočet globálního osvětlení pomocí virtuálních světel
(Jiří Kantor)2015, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/payge/ | Informatika / Počítačová grafika | Práce na příbuzné téma
Řešení atmosférických efektů pro techniky globálního osvětlení pracující v reálném čase
(Áron Samuel Kovács)2018, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mhaek/ | Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu | Práce na příbuzné téma
Aproximace globálního osvětlení v prostoru obrazu
(Martin Zahumenský)2012, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/szf6f/ | Informatika / Počítačová grafika | Práce na příbuzné téma
Globální osvětlení scény pomocí vykreslování do polokrychlí
(Igor Aleksandrowicz)2013, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wm7ti/ | Informatika / Počítačová grafika | Práce na příbuzné téma
Nepřímé osvětlení v reálném čase pomocí metody LightSkin
(Lukáš Závitkovský)2016, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kva1k/ | Informatika / Počítačová grafika | Práce na příbuzné téma
Algoritmy pro výpočet globálního osvětlení
(Zdeněk Jelínek)2007, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a6nk0/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Globální metody trasování paprsků pro syntézu obrazu
(Miroslav Lisoň)2014, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/103966 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma
Tvorba a animace 3D charakteru a jeho integrace do reálné scény.
(Pavol Donko)2012, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qd9t5/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma