Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

gomoku

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Neuronové sítě pro hru gomoku
 (Michal Slávka)

2019, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně

http://theses.cz/id//6xt5pj// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma

Hra Gomoku
 (Martin Basovník)

2016, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně

http://theses.cz/id//0rdw25// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma

Neuronové sítě pro hru gomoku
 (Matúš Bako)

2017, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně

http://theses.cz/id//22yi2n// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma

Piškvorková a renju herna pro ČFPR
 (Monika Kolouchová)

2015, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/k9ooz/ | Informatika / Počítačová grafika | Práce na příbuzné téma

Síťová asynchronní aplikace Piškvorky
 (Josef Kvasnica)

2012, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava

http://theses.cz/id//lh108z// | Elektrotechnika a informatika / Aplikovaná informatika | Práce na příbuzné téma

Počítačová hra 3D piškvorky v OpenGl
 (David BENEDA)

2010, Bakalářská práce, Fakulta aplikované informatiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//tgp28m// | Inženýrská informatika / Informační a řídicí technologie | Práce na příbuzné téma

Vytvoření počítačové hry typu server - klient
 (Lukáš Vančura)

2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/fxf2s/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Učení posilováním v umělých neuronových sítích Q-algoritmus
 (Michal Brückner)

2021, Diplomová práce, Fakulta aplikované informatiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//fnc3p7// | Inženýrská informatika / Informační technologie | Práce na příbuzné téma