Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
graficka reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Internetová reklama na sociálních sítích
(Jana Jelínková)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ck5vh2// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Internet a reklama
(David Zapletal)2006, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vqztj/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Internetová reklama jako nástroj marketingu
(Petr Šolín)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24037 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Reklama na hranici etiky
(Eliška Karešová)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//32pdwv// | Výtvarná umění / Multimedia a design - Grafický design | Práce na příbuzné téma
Reklama na přírodu
(Gabriela ČINKOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//ix4jc1// | Výtvarná umění / Užité umění | Práce na příbuzné téma
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti
(Ivana Růžičková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iuw9c/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů).
(Richard Fajtl)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gk26o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Rozšířená realita jako nástroj grafického designu v display reklamě
(Vendula Karlíčková)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lvk74/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
(Andrey Ryzhkov)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jgp5z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma