Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
green brandsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Green brands’ marketing strategies and their effects on green purchase intention: The case of Czech market
(Ülkem Altunbulak)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91014 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Green marketing se zaměřením na oděvní značky
(Yelyzaveta Akymenko)2022, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146766 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analysis of sustainable consumption determinants
(Thanh Huy Le)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qrfhx/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Vliv atributů „zelené“ značky na spotřebitele generace Mileniálů
(Lukáš Umlauf)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85565 | Management / | Práce na příbuzné téma