Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
group buyingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Aplikace modelování strukturních rovnic na proces utváření spokojenosti a věrnosti zákazníků při nákupech na slevových portálech
(Pavlína Pawlasová)2017, Disertační práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/116994 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Typologie zákazníků slevových portálů
(Jana Malíková)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117850 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Typologie zákazníků slevových portálů
(Jana Malíková)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117850 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv slevových portálů na image ubytovacích a stravovacích zařízení
(Petra Nováková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46138 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního chování na slevových portálech
(Sára Koňaříková)2014, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/102477 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Využití slevových portálů v cestovním ruchu
(Milan Bouchal)2013, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/100965 | Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Analýza trhu slevových serverů
(Jana Řeháková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/38402 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza internetové marketingové komunikace slevových portálů
(Eliška Žebráková)2014, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/106051 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingových výdajů na výsledky vybraného internetového obchodu
(Barbora Flídrová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/43462 | Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie | Práce na příbuzné téma
PODNIKATELSKÝ PLÁN – SLEVOVÝ PORTÁL
(Zdeněk Wenzl)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/59014 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma