Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
guerilla marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Flash mob jako fenomén guerilla marketingu: případová studie
(Edita Sedláčková)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ri1u0/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
(Tomáš Dvořák)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xd7vo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
(Jolana Poláková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tbqwp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Guerilla marketing
(Kristýna Patrasová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uvngl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Guerilla marketing a právo proti nekalé soutěži
(Jana Císková)2011, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tnfa6/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
(Kateřina Petko)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bye5b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
(Ladislav Suchanek)2010, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/byoij/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma
Guerilla marketing a jeho využití v praxi
(Aleš Hron)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tu6v1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
(Jakub Štefanec)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jt563/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Balancování na hraně: Guerilla marketing, buzzmarketing, virální marketing
(Andrea SALÁKOVÁ)2009, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//93z9t3// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma