Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
hedonisticky individualismusKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Význam spotřeby současné mladé generace – cesta k neomezenému individualismu?
(Tereza Chlumská)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xf30o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Prestižní nebo hédonistická spotřeba?
(Hugo Trkal)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g3o60/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam spotřeby současné mladé generace – cesta k neomezenému individualismu?
(Anna Esina)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t6tjq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Prestižní spotřeba v postmoderní společnosti. Mezikulturní průzkum v Itálii, Spojených Státech amerických a Rusku
(Viktoria Myzgina)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/smv8a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Proměny životního stylu – nástup požitkářské generace?
(Michaela Bartošíková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gxm78/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Proměny životního stylu – nástup požitkářské generace?
(Jiří Kalla)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m2igd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Proměny životního stylu – predátorský hédonismus nebo dobrovolná skromnost?
(Olga Maříková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l9wes/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma