Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
helpdeskKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
HelpDesk - porovnání systémů a návrh implementace vybraného
(Petr Fiala)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44754 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Systém zákaznické podpory - helpdesk
(Antonín Studnička)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//95my2f// | Elektrotechnika a informatika / Aplikovaná informatika | Práce na příbuzné téma
Integrace služby Skype do podnikového HelpDesk portálu pro efektivní řízení komunikace se zákazníky
(Martin VLASÁK)2018, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//1h8oqv// | Aplikovaná informatika / Informační systémy | Práce na příbuzné téma
Informační systém pro Helpdesk
(Ondřej Havelka)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//b7hgju// | Systémové inženýrství a informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Helpdesk pro podporu správy firemních počítačových sítí
(Petr Vašák)2016, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//3h8zry// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma
Návrh procesu HelpDesk a jeho implementace
(Filip Pavlíček)2006, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/m7aru/ | Ekonomika a management / Informační technologie a management | Práce na příbuzné téma
Interní HelpDesk banky
(Petr Vrtálek)2006, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/c5c8r/ | Ekonomika a management / Informační technologie a management | Práce na příbuzné téma
Návrh procesu HelpDesk a jeho implementace
(Stanislav Novotný)2006, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/ei8pd/ | Ekonomika a management / Informační technologie a management | Práce na příbuzné téma
SaaS IT helpdesk- Inovační koncepce IT helpdesku
(Tomáš Andrle)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24232 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Vyhodnocení helpdesk procesu z hlediska spokojenosti zákazníků
(Jana Bílková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/20762 | Aplikovaná informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma