Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

herny dizajn

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Príbeh a proces: Naratívny dizajn v digitálnych hrách
 (Lukáš Štepanovský)

2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/vooaq/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma

Imerzia v hororovom žánri videohier
 (Miloš Miko)

2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/z9n53/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Koncept digitálnej hry
 (Monika Kavčiaková)

2021, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/hiwdw/ | Specializace v pedagogice / Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma

Vizuálny štýl českých a slovenských adventúr medzi rokmi 1990 až 1999
 (Peter Rajčan)

2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/thka4/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Tvorba herního prostředí
 (Samuel Briškár)

2014, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/s47lj/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma