Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
herny dizajnKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Príbeh a proces: Naratívny dizajn v digitálnych hrách
(Lukáš Štepanovský)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vooaq/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Imerzia v hororovom žánri videohier
(Miloš Miko)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z9n53/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Koncept digitálnej hry
(Monika Kavčiaková)2021, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hiwdw/ | Specializace v pedagogice / Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Vizuálny štýl českých a slovenských adventúr medzi rokmi 1990 až 1999
(Peter Rajčan)2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/thka4/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Tvorba herního prostředí
(Samuel Briškár)2014, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s47lj/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma