Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

hesilko

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Inovativní prvky v reklmě a propagaci společnosti Baťa v období 1920 - 1945
 (Zdeněk Strnadel)

2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//hgcm0c// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Inovativní prvky v reklmě a propagaci společnosti Baťa v období 1920-1945
 (Zdeněk Strnadel)

2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//3ajgdg// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma