Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
hlavni vzdelavaci proudKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Bariéry odstraňované a bariéry přetrvávající v procesu integrace u žáka s atypickým autismem v hlavním vzdělávacím proudu
(Ester DVOŘÁKOVÁ)2018, Bakalářská práce, Zdravotně sociální fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//ynfbn1// | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - vychovatelství | Práce na příbuzné téma
Příklady zdařilé integrace žáků (studentů) s tělesným postižením v hlavním vzdělávacím proudu
(Michaela HEŘMANOVÁ)2015, Bakalářská práce, Zdravotně sociální fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//61bvst// | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - vychovatelství | Práce na příbuzné téma
Budování komunikačních kompetencí u žáka mladšího školního věku s poruchou autistického spektra v hlavním vzdělávacím proudu: případová studie
(Lucie MICHALČÍKOVÁ)2018, Bakalářská práce, Zdravotně sociální fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//taygnl// | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - vychovatelství | Práce na příbuzné téma
Činnost pracovníků školního poradenského pracoviště v inkluzivním prostředí škol hlavního vzdělávacího proudu
(Jan Viktorin)2017, Rigorózní práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vqdvt/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Analýza podpůrných opatření u žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí škol hlavního vzdělávacího proudu
(Eva Doležalová)2018, Rigorózní práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zksuy/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Vzdělávání žáků se sluchovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu
(Ondřej Jeřábek)2014, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zxjcs/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Inkluze žáků-cizinců na základních školách hlavního vzdělávacího proudu na příkladu žáků z vietnamské menšiny
(Veronika Ovesná)2014, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ty3eq/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma