Theses on the same topic (having an identical keyword):
hodnoceni prKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Analýza PR strategie konkrétního podniku ve vybraném médiu
(Monika Dušáková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/a4oms/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Theses on a related topic
Hodnocení vybraných PR kampaní
(Lucie STREITOVÁ)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//3krucr// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku | Theses on a related topic
Analýza PR aktivit
(Věra Šmerdová)2010, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/psv9a/ | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Hodnocení mediálních výstupů v PR
(Lenka Šroufková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/30397 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Vybrané aspekty PR komunikace firem
(Lenka Bubeníková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49972 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
PR – součást komunikační kampaně při zaváděcí kampani produktu na trh
(Jana Bezačínská)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pkcr0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Hodnocení vybrané PR kampaně
(Linda Olivová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/31268 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Řízení PR agentury
(Adéla KONOPKOVÁ)2009, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//5db8dd// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Theses on a related topic
PR – součást komunikační kampaně při zaváděcí kampani produktu specializované finanční instituce
(Věra Rohlíčková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/prmuf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace
(Zuzana SLOBODOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//z96cpi// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic