Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
hodnoceni produktu.Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
(Barbora Němcová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ak0tz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
(Tereza Šabatková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/spxp6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Stereotypy v reklamě a jejich vliv na hodnocení produktu
(David Jiráček)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bpdte/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Stereotypy v reklamě a jejich vliv na hodnocení produktu
(Pavlína Valová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mvy55/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
(Irena Veselá)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tih9o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv bio-labelu na spotřebitelské hodnocení produktu
(Klára Volemanová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90810 | Management / | Práce na příbuzné téma
Atribúty pomalej módy prispievajúce k vyššej vnímanej spotrebiteľskej hodnote produktu
(Barbora Lučanová)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//jl2mj1// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Hodnocení produktu z pohledu zákazníka
(Igor GÁLL)2018, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//7chbgs// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Analýza vybraného produktu životních pojištění na českém pojistném trhu
(Martin Prajs)2015, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/abu3r/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské hodnocení produktu v závislosti na apriorní informaci
(Veronika Dávidová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74780 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma