Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
hodnoceni znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Hodnocení strategie vstupu značky na zahraniční trh
(Alena Kovářová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49206 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vnímání a hodnocení značky vybrané společnosti
(Lucie FACKENBERGOVÁ)2010, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//h69whr// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Evaluace koncepce značky Czech Specials v kontextu gastroturistiky v ČR a komparace s dalšími vybranými gastronomickými značkami a průvodci
(Martina Rájková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92084 | Cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
(Jan Kubačka)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/m3o9z/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
(Filip Svoboda)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//y135e3// | Inovativní podnikání / | Práce na příbuzné téma
Strategické řízení regionální značky - region Polabí
(Petra Konečná)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//a1plo4// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Analýza značky na trhu piva
(Štěpán Gryc)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146719 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Hodnocení vnímání značky na automobilovém trhu
(Tomáš Šichor)2012, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/90770 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Hodnocení postavení značky podniku ve vztahu ke konkurenci
(Petra KOŘÍNKOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta logistiky a krizového řízení / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//txgrgd// | Ekonomika a management / Logistika a management | Práce na příbuzné téma
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
(Barbora Němcová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ak0tz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma