Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
hodnota znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
(Karolína Takáčová)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/w4ol2/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Výzkum hodnoty značky Nike z hlediska osobnosti značky
(Lucie Štěpánová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//hetvck// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Výpočet hodnoty obchodnej značky a možnosti využitia pri tvorbe hodnoty podniku
(Milan Matis)2013, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/cujnw/ | Bankovnictví / Oceňování majetku | Práce na příbuzné téma
Měření hodnoty značky streamovací služby Netflix
(Michal Krejčí)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//mxh2ty// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Oceňování a hodnota značky vybrané společnosti
(Dana Mgr. Horáková)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/3187 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Percepcia hodnoty značky z pozície spotrebiteľa
(Alexandra Tančáková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84821 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
(Albina Salakhutdinova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82122 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vytváření udržitelné hodnoty regionální značky
(Lucie Vokáčová)2021, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//q7jbk3// | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
(Veronika Kročilová)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146915 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
(Tadeáš Herskovič)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91823 | Management / | Práce na příbuzné téma