Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
hodnota pre zakaznikaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza vybraného sortimentu spoločnosti IKEA z hľadiska hodnoty pre zákazníka
(Gabriela Medvecová)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/2997 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Hodnota pro zákazníky a její identifikace u vybraného produktu
(Jakub Gerthofer)2010, Diplomová práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//0gb6fd// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma
Současná hodnota peněz ve vybraných Mezinárodních standardech účetního výkaznictví
(Michal Vrána)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79924 | Finance a účetnictví / Účetnictví a finanční řízení podniku | Práce na příbuzné téma
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
(Viktorie Vacková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oooxo/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
(Ladislava BEZDĚKOVÁ)2020, Diplomová práce, Fakulta tělesné kultury / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//4gwdd0// | Tělesná výchova a sport / Rekreologie | Práce na příbuzné téma
Tvorba hodnoty pro zákazníka v podniku
(Ján Žalud)2013, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yhgjo/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Hodnota vnímaná zákazníkem a jeho postoj k vybranému produktu
(Klára Šlingrová)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//uaeqe9// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku | Práce na příbuzné téma
Využití modelů hodnoty zákazníka při měření efektivnosti nástrojů online marketingu
(Jan Pořízek)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//dfysdk// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Hodnota zákazníka jako podklad pro segmentaci a targeting ve vybrané společnosti
(Pavlína Kubů)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49887 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vnímání vybraných atributů hodnoty pro zákazníka u volně prodejných léků
(Věra Hráská)2015, Disertační práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//vl2b3d// | Chemické a procesní inženýrství / Řízení a ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma