Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
hodnota produktuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
(Sarah Schneiderová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c4m23/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
(Irena Veselá)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tih9o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
(Kristina Hálková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gw1ti/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
(Iva Jančíková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ny0ph/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Inovace na základě mapování toku hodnot produktu XY
(Petr Slanec)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//uro7ie// | Master of Business Administration (MBA) / | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu
(Martin Doležal)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/npkd5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu
(Ivan Chroust)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gyn4n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu
(Tomáš Kabeš)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uboul/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu
(Petr Pavlas)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/pqojg/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
(Eva Dvořáková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88554 | Management / | Práce na příbuzné téma