Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
hodnota vnimana zakaznikemKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
(Eva Dvořáková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88554 | Management / | Práce na příbuzné téma
Tvorba hodnoty pro zákazníky ve vybraném podniku
(Klára Hanzlíková)2022, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/z9a5r/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
(Iva Jančíková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ny0ph/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahu se zákazníkem na příkladu konkrétního subjektu
(Lucie Nováková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/phx3b/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie budování hodnoty značky
(Soňa Lavičková)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/nvohd/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma