Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
hodnota. marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience
(Pavla Kocmanová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//y5vh89// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing a brand management
(Anna Simeonovová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/br9hg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing and Consumer Behavior
(Alissa Kazazayeva)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z7ww9/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
(Kristina Hálková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gw1ti/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
(Iva Jančíková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ny0ph/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
(Sarah Schneiderová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c4m23/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Application of Customer Lifetime Value Model in Marketing Management of E-commerce
(Pavel Jašek)2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77332 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
(Viktorie Vacková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oooxo/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
(Vasilii Zakharov)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rg6o1/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
(Tereza Sedláková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88256 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma