Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
hodnototvorny proces zakaznikaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Hodnototvorný proces podniku a jeho význam pro řízení vztahů
(Igor Botlík)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l6tts/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Role hodnototvorného procesu zákazníka v celkovém marketingovém procesu společnosti - Případová studie společnosti Carrier chladicí technika CZ s. r. o.
(Miloš Šetka)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ayi6q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodiky a důvody zkoumání hodnototvorného procesu společnosti a rozbor jeho klíčového významu pro řízení vztahu mezi dodavatelem a touto společností. Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu.
(Helena Ulrychová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bdmux/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnotový řetězec jako nástroj produkčního procesu výrobních podniků
(Nikola Kořínková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/d99zy/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Miluše Hadrabová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vgrcg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky.
(Anna Janíčková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iw4fd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu podniku v prostředí B2B
(Martin Lenfeld)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ur4af/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky.
(Michal Hampel)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rnm2r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma