Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
hodnoty znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová strategie budování hodnoty značky
(Soňa Lavičková)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/nvohd/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
(Bednář Bednář)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/svt8w/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
(Karolína Takáčová)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/w4ol2/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Výpočet hodnoty obchodnej značky a možnosti využitia pri tvorbe hodnoty podniku
(Milan Matis)2013, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/cujnw/ | Bankovnictví / Oceňování majetku | Práce na příbuzné téma
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
(Martin Machek)2010, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44712 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Percepcia hodnoty značky z pozície spotrebiteľa
(Alexandra Tančáková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84821 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
(Albina Salakhutdinova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82122 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vytváření udržitelné hodnoty regionální značky
(Lucie Vokáčová)2021, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//q7jbk3// | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Měření hodnoty značky streamovací služby Netflix
(Michal Krejčí)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//mxh2ty// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
(Veronika Kročilová)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146915 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma