Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
hromadne nakupovaniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Hromadné nakupování jako jedna z nových forem marketingových nástrojů
(Nikola Svobodová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/31267 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv slevových portálů hromadného nakupování na vybrané poskytovatele služeb v cestovním ruchu
(Daniel Šlais)2013, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/5486/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Servery hromadného nakupování
(Michal Kopřiva)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/27424 | Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie | Práce na příbuzné téma
Koncept hromadného nakupování na internetu
(Klára Klimentová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34897 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Fenomén hromadného nakupování se slevou v ČR
(Jitka Majstrová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/27058 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Efektivita serverů kolektivního nakupování
(Vladislav Starý)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/42419 | Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie | Práce na příbuzné téma
Analýza hromadných nákupů prostřednictvím internetu
(Ondřej Doupovec)2011, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/85133 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Měření spokojenosti zákazníků slevových portálů na kanadském trhu
(Kateřina Šneková)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/110591 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza trhu slevových portálů
(Veronika Rucká)2013, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/96719 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma