Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
hudba v marketinguKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza produkce, managementu a komunikace v kontextu populární hudby
(Linda Trejtnarová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//hia137// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Populární hudba v reklamě
(Anna Hunáková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//p4xxo3// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Hudba v reklamě
(Martina TICHÁ)2020, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//g1hb7q// | Specializace v pedagogice / Popularizace hudby a organizace hudebního života | Práce na příbuzné téma
Emoce v marketingu
(Pavel Čejka)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//1w8cjd// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Influenceři v oblasti klasické hudby
(Eliška Kratěnová)2021, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/xy4wa/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma
Branding těles klasické hudby v České republice
(Michaela Gereová)2021, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/wyzde/ | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma
Hudební streamovací služby v roli hrozby pro budoucí vývoj rádií v České republice
(Veronika Vávrová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//476d5y// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelského chování generace Z v kontextu rozhodování o výběru hudby
(Tomáš Brychta)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//oxvhys// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketing populární hudby v ČR a jeho nástroje
(Jana Biarincová)2017, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//99wv66// | Teorie a dějiny divadla, filmu a masmédií / Scénická a mediální studia | Práce na příbuzné téma
Úloha hudby v reklamě
(Mária Žilecká)2018, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/sc1tq/ | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma