Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
hudebni znackaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech
(Lukáš Bouška)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2sm9rh// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky hudební skupiny
(Štěpán Kopečný)2020, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//kwcnax// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Hudební nauka snadno a rychle - mnemotechnické pomůcky ve výuce hudebně teoretických disciplín na základní umělecké škole
(Jarmila HOLCOVÁ)2017, Bakalářská práce, Fakulta umění / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//f6hny0// | Hudební umění / Klavír | Práce na příbuzné téma
Branding na české hudební scéně
(Michaela Gereová)2019, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/q0odu/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma
Tvorba značky hudebnímu duu Dominika a Jan
(Jan Lafek)2022, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění
• https://is.jamu.cz/th/vcd52/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma
Budování marketingové značky (branding) v hudební oblasti před a po roce 1989 na příkladech skupin Olympic a Kabát (součástí práce je koncert)
(Helena MACHOVÁ)2011, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//9d4goo// | Specializace v pedagogice / Popularizace hudby a organizace hudebního života | Práce na příbuzné téma
Značka v online prostředí
(Petr LULJAK)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//7rb7x0// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
TVORBA STRATEGIE PRO BUDOVÁNÍ ZNAČKY HUDEBNÍCH REPRODUKTORŮ HARANGI SOUND
(Klára Opatřilová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//xubee1// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita existujícího subjektu / Vesnický hudební klub
(Václav KOUBEK)2022, Diplomová práce, Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//uvp3hn// | Design / Ilustrace a grafický design, specializace Grafický design | Práce na příbuzné téma
Analýza dopadu hudebních eventů pro vybrané nápojové značky
(Ondřej Holas)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53043 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma