Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

hudebni znacka

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 12 prací)
Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech
 (Lukáš Bouška)

2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//2sm9rh// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Budování značky hudební skupiny
 (Štěpán Kopečný)

2020, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva

http://theses.cz/id//kwcnax// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma

Branding na české hudební scéně
 (Michaela Gereová)

2019, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně

https://is.jamu.cz/th/q0odu/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma

Tvorba značky hudebnímu duu Dominika a Jan
 (Jan Lafek)

2022, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění

https://is.jamu.cz/th/vcd52/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma

Budování marketingové značky (branding) v hudební oblasti před a po roce 1989 na příkladech skupin Olympic a Kabát (součástí práce je koncert)
 (Helena MACHOVÁ)

2011, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//9d4goo// | Specializace v pedagogice / Popularizace hudby a organizace hudebního života | Práce na příbuzné téma

Značka v online prostředí
 (Petr LULJAK)

2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//7rb7x0// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

TVORBA STRATEGIE PRO BUDOVÁNÍ ZNAČKY HUDEBNÍCH REPRODUKTORŮ HARANGI SOUND
 (Klára Opatřilová)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//xubee1// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Vizuální identita existujícího subjektu / Vesnický hudební klub
 (Václav KOUBEK)

2022, Diplomová práce, Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//uvp3hn// | Design / Ilustrace a grafický design, specializace Grafický design | Práce na příbuzné téma

Analýza dopadu hudebních eventů pro vybrané nápojové značky
 (Ondřej Holas)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/53043 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 12 prací)