Theses on the same topic (having an identical keyword):
hyper-competitionKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Metody a postupy při řízení vztahů se zákazníky, jako základní předpoklad úspěchu konkrétního podnikatelského subjektu v rámci hyperkonkurence a turbulentního prostředí na trhu.
(Jiří Holý)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h85ck/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Dopady globální ekonomiky a působení konkurence na obchodní firmy v České republice
(Martin Cakl)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lb6wo/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic
Vliv chování prodejce na efektivnost prodeje
(Andrea Kypěnová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sxczn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Dopady globalizace na postavení firmy
(Natalie Skolková)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ruxrh/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic