Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
hyundai motor companyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kauza Hyundai: mediální, mocenské a legislativní souvislosti vstupu nadnárodní společnosti Hyundai Motor Company do České republiky
(Kateřina Trebuláková)2009, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wx98n/ | Mediální a komunikační studia / Environmentální studia | Práce na příbuzné téma
Význam jihokorejských investic v ČR a na Slovensku v letech 2004 - 2013 (příklad Hyundai Motor Company a KIA Motors)
(Jan Šebesta)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44106 | Ekonomie a hospodářská správa / Hospodářská politika | Práce na příbuzné téma
Strategie společnosti Hyundai Motor Company na mezinárodních trzích
(David Řehoř)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/35585 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Finanční analýza společnosti Hyundai Motor Manufacturing Czech s.r.o.
(Prokop-Kašpar Záruba)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94163 | Účetnictví a finanční řízení podniku / | Práce na příbuzné téma
Finanční analýza společnosti Hyundai Motor Manufacturing Czech, s. r. o.
(Tereza Havlová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44191 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv korejské firemní kultury ve vybrané korejské firmě působící v ČR (Případová studie Hyundai Motor Manufacturing Czech s.r.o.)
(Dominika ŠVECOVÁ)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//9ly03p// | Filologie / Korejština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma
Hyundai Motor Manufacturing Czech a evropský trh
(Barbora Vítková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34331 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Nákupní rozhodování zákazníků značky Hyundai
(Michal Jánošík)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2nwtc9// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingové aktivity společnosti Hyundai ČR prostřednictvím sociálních sítí
(Robert Böhm)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bwwau/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Vstup automobilky Hyundai na český trh a její marketingová strategie
(Michal Elšík)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/41477 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma