Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ideal typeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv narůstající popularity filmu a filmových hvězd na dobový ideál krásy a každodenní oblékání v Československu na přelomu 30. a 40. let 20. století
(Diana Apetauerová)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s87jm/ | Sdružená uměnovědná studia / | Práce na příbuzné téma
Vesnice zaniklá – vesnice opuštěná. Možnosti a perspektiva využití ideálního typu Maxe Webera jako prostředku porozumění opouštění a zániku středověké vsi
(Vít Kozák)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p0xaq/ | Archeologie / | Práce na příbuzné téma
Antický ideál mužské krásy ve filmových adaptacích
(Jana Hubočanová)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/adfei/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Estetika | Práce na příbuzné téma
Dospívání jako dilema mezi konstrukty ideálního a reálného typu dospělosti
(Miloš Kolman)2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM4035 | Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika | Práce na příbuzné téma
Mýtus Kubata. Reprezentace jednoho českého typu v kultuře 19. a první poloviny 20. století.
(Marie HLAVATÁ)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//0895xp// | Filologie / Bohemistika | Práce na příbuzné téma
Turecko ako mocnosť stredného rádu: Analýza jednaniaTurecka v rámci OSN
(Dávid Šteflík)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c8rob/ | Hospodářská politika a mezinárodní vztahy / | Práce na příbuzné téma
Strategické řízení společnosti Ideal Standard s.r.o.
(Tereza Zikmundová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/miai3/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Metrosexuál – nový spotřebitelský typ v propagaci
(Jana Akrmanová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iav7a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nemecko a štáty strednej Európy. Skutočne civilná mocnosť?
(Stanislava Brajerčíková)2019, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r30cx/ | Mezinárodní vztahy a evropská politika / | Práce na příbuzné téma