Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

identifikace postoju

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 20 prací)
Identifikace postojů spotřebitelů k rychlé módě z recyklovaných materiálů
 (Jana Mikolášová)

2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/149331 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma

Identifikace postojů studentů k lovemarks
 (Vendula Prokopová)

2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/149425 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma

Identifikace postojů k bezobalovému nakupování u vybrané skupiny respondentů z ČR a Kazachstánu
 (Yekaterina Kozyreva)

2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//yq7j60// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Identifikace postojů spotřebitelů k firmám využívajícím multi-level marketing
 (Zuzana Ptáčková)

2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/149335 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma

Identifikace postojů potenciálních zájemců o studium na technické univerzitě
 (Alice Kopecká)

2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/149706 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma

Identifikace postojů návštěvníků k městu jako turistické destinaci
 (Lucie Kotasová)

2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/149332 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma

Identifikace postojů zákazníků k bankovním produktům
 (Daniel Axmann)

2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/149357 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Identifikace postojů spotřebitelů k elektrokolům
 (Vendula Hluchá)

2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/147000 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Identifikace postojů zákazníků k oděvní značce
 (Simona Kovářová)

2019, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/135333 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Identifikace postojů spotřebitelů k službám železničních dopravců
 (Valeriya Budynska)

2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://theses.cz/id//3q0ex3// | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 20 prací)