Theses on the same topic (having an identical keyword):
identifikace spokojenostiKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Identifikace příčin klesající spokojenosti zákazníků společnosti Alza.cz, a.s.
(Thanh Hang Nguyenová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83430 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
(Dzianis Mishkavets)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w8pmg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
(Adéla Koudelková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h0ba0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
(Radek Chvosta)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w9mzl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Kritéria spokojenosti občanů se službami úřadů veřejné správy
(Roman Kolář)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d8h3d/ | Veřejná ekonomika a správa / | Theses on a related topic
Kritéria spokojenosti občanů se službami městské hromadné dopravy
(Denisa Nevrklová)2019, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cylef/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa | Theses on a related topic
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
(Jakub Židlický)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qfpuy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
(Martin Kuška)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qgv00/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
(Martina Kučerová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f63lx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
(Eliška Hrůzová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vxfku/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic