Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
image podnikuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Image a identita vybrané značky podniku
(Nikola Drbohlavová)2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//jbr4zi// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podnikatelského subjektu
(Kateřina Jandová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eth3m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Dopad CSR aktivit na mediální image podniku
(Lucie Turynská)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//2lzvhy// | Ekonomika a management (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Budování identity podniku
(Zdeněk Štrojsa)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//9nknbm// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Rozbor image firmy
(Gabriela Lecková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s3oe9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv vybraných skupin benefitů na stabilizaci IT zaměstnanců ve výrobním podniku
(Eliška NACHÁZELOVÁ)2019, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//rhute5// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Konstrukce marketingového plánu k posílení firemní identity podniku
(Adam Topinka)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p55rw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nástroje pro vytváření pozitivní image firmy vůči vybraným skupinám stakeholderů.
(Daniel Blaháček)2016, Bakalářská práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//14w8rh// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma
Podniková identita a image neziskové organizace
(Adéla Kocourková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53182 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza faktorů ovlivňujících image maloobchodní jednotky
(Iva Jurošková)2017, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/118278 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma