Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

image politickych stran

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 12 prací)
Politický marketing - Image politických stran v ČR
 (Veronika Jeřábková)

2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/25146 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Marketing a volební kampaně politických stran a hnutí ve Vrchlabí
 (Jindřich Polonyi)

2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/wtvmp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Zavádění nových politických značek na český trh a předvolební kampaň těchto stran pro parlamentní volby 2010
 (Andrea Volaříková)

2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/vg6zw/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Interní a externí image politické značky - případová studie TOP 09
 (Tomáš Svoboda)

2013, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/m3qeo/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Image Strany svobodných občanů
 (Jiří ŠTĚPÁN)

2013, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//i3fjy8// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Role image ve volebních kampaních v České republice: stranická image ČSSD
 (Zuzana Kolaříková)

2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Palackého

http://theses.cz/id//y1j3td// | Politologie / Politologie a evropská studia | Práce na příbuzné téma

Proměny mediálního obrazu parlamentních politických stran v předvolebních kampaních 1998, 2002 a 2006. Obsahová analýza LN, Právo.
 (Jana Hotová)

2009, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/abxde/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma

Corporate Identity politických stran
 (Martin VÁGNER)

2007, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//8rvy0z// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Mediální image druhé rusko-čečenské války (1999-2009) v publikacích a článcích vybraných ruských opozičních novinářů
 (Daria KOROBKOVA)

2019, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//to1cnj// | Politologie / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 12 prací)