Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
image a marketing skolyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Ilya Abdrakhmanov)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kt6wm/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Bakhtiyar Sissengali)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bpk2s/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Artur Zhuravlev)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gewuv/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
(Monika Klegová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j8aoa/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační nástroje Fakulty technologické a jejich vliv na image
(Šárka Michalíková)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//folyjn// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy
(David Randák)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ih24v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnocení image firmy Heineken Česká republika a.s.
(Jiří Krov)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m257q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Role reklamního sloganu v marketingu a image značky
(Anna Matějáková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tqdzf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing a PR základní školy ve městě a na vesnici
(Lucie Procházková)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z4feb/ | Pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Instagram as a marketing tool
(Ivan Darganov)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pa11n/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma