Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
image corporate cultureKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Rozbor image vybrané společnosti
(Lenka Nožičková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lmhx7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
(Michaela Mandátová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jx9oz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Rozbor image vybrané firmy/značky
(David Passler)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tr2u9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Zuzana Makúchová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/on2u5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnocení image vybrané společnosti
(Radka Bišická)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ih62m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Firemní identita, image, kultura
(Klára Sovová)2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//1zmi4r// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Hodnocení image vybrané firmy/značky
(Simona Goncalves)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l0ayf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
(Lucie Křemenová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/xtq8j/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza image konkrétního družstva
(Nadežda Kalužová)2010, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wnftd/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Šárka Topičová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/laoa9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma