Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
image produktuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza vývoje image produktu
(Sára Marie Cimalová)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153061 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza image produktu Jack Daniel´s Tennessee Fire na českém trhu
(Jiří Papoušek)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52860 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Cena produktu jako součást budování image
(Petra Píšová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qmu5z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Rozbor image vybrané firmy/značky
(David Passler)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tr2u9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Image marketingu z pohledu psychologie
(Kateřina Kadlecová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t7wr5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza image produktu
(Jana Frühbauerová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/20457 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
(Barbora Němcová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ak0tz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Image vybrané firmy/značky
(Thu Thuy Nguyenová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l3e31/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Rozbor image vybrané firmy/značky
(Simona Veithová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qucxl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Značka jako součást konkurenceschopnosti vybraného produktu cestovního ruchu
(Lucie BRYNDÁČOVÁ)2019, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//3k8y0e// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma