Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
image spolecnostiKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nástroje utváření pozitivní image s důrazem na CSR ve společnosti XY
(Václav Fučík)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78821 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Rozbor image vybrané firmy
(Tomáš Bobela)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t1r1k/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Inovace image vybrané značky/firmy
(Silvie Mudrová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j7lxg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
(Svatopluk Čech)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s2rjb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podnikatelského subjektu
(Pavel Vlášek)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vdtow/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podnikatelského subjektu
(Kateřina Jandová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eth3m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace environmentálních faktorů společnosti Continental Barum a jejich vliv na image společnosti
(Regina Feiferlíková)2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//07dkoq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Posílení a optimalizace vnímání a image společnosti BEplan s.r.o.
(Denisa Štrychová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//azns8s// | Bakalářský program (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Význam chování prodavačů pro tvorbu image společnosti
(Alena Sovová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fgska/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza firemní identity a image spol. České dráhy, a. s
(Ondřej Nauč)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88112 | Management / | Práce na příbuzné téma