Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
image znacky produktu cestovniho ruchuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Značka jako součást konkurenceschopnosti vybraného produktu cestovního ruchu
(Lucie BRYNDÁČOVÁ)2019, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//3k8y0e// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Destinační marketing - Královédvorsko jako produkt cestovního ruchu
(Monika Čtvrtečková)2018, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB10308 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Image vybrané destinace
(Petra HOZOVÁ)2018, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//k9bdjg// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma