Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

image znacky produktu cestovniho ruchu

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Značka jako součást konkurenceschopnosti vybraného produktu cestovního ruchu
 (Lucie BRYNDÁČOVÁ)

2019, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//3k8y0e// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Destinační marketing - Královédvorsko jako produkt cestovního ruchu
 (Monika Čtvrtečková)

2018, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB10308 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma

Image vybrané destinace
 (Petra HOZOVÁ)

2018, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//k9bdjg// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma