Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
imcKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK
(Karolína Tomášková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uo0ip/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
(Veronika Zahradníková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vfvi8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Vitalina Besogonova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nenzo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
(Anastasiya Ordina)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s5m93/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku
(Markéta Novotná)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u7eyp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Ekaterina Ovchenkova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ew9gx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma