Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
imkKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Šárka Topičová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/laoa9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
(Lucie Zábranská)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bzf66/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku
(Markéta Novotná)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u7eyp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Role celebrit jako doporučovatelů v IMK
(Libor Sojka)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ov9gs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
IMK a její aplikace v politické kampani
(Michal Trnovský)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vnzk5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
(Barbora Hochmannová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fyey5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
(Jiří Šíma)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yxn0o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování globální značky produktu pomocí IMK
(Aneta Nekolová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a4riz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Kristýna Pospíšilová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/elc6v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK pro vybranou firmu
(Dominik Kupčík)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p619w/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma