Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
impact of brand marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Promotional activities inside regulated markets. Impact of IQOS events on customer brand awareness and perception.
(Veronica Martinelli)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90313 | Management / | Práce na příbuzné téma
The Impact of Sales Promotions on Brand Loyalty
(Sára Dimovová)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/141977 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Improvement of the Brand Development Strategy (on the example of L’Oréal Paris in Moscow)
(Ekaterina Samoylova)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//1xuz2p// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The influence of marketing stimuli on consumer (purchasing) behaviour in times of COVID-19. A comparative study on personality types and the context of subcultures.
(Robin Dekker)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87868 | International Management / | Práce na příbuzné téma
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
(Hildegard Liebl)2021, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//nrnzb9// | Economics and Management / Business Management and Economics | Práce na příbuzné téma
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
(Tereza Sedláková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88256 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Evaluation of Marketing Communication
(Ravi Sharma)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//c45lba// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Promotional activities of IQOS and their impact on the brand preferences
(Kseniia Romanova)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84571 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
The Impact of Emojis on Users' Responses Online
(Hoang My Ly)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/q8dv9/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
The use and impact of advertising in social campaigns
(Sanaa Nabil Ali)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bwqih/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma