Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
imperial tobaccoKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová strategie společnosti Imperial Tobacco CR, s.r.o.
(Aneta Kolínská)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/28172 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Event marketing a jeho vymezení ve společnosti Imperial Tobacco CR, s. r. o.
(Miroslav RANDÁČEK)2005, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9nz4wi// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza úlohy komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu West Duo
(Kristýna Koubová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u7l7x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Formy a postupy práce s médii v rámci PR firmy sponzorující Formuli 1 (případová studie projektu Reemtsma Int. - West McLaren Mercedes)
(Karolína Kestřánková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mj22n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma