Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
importance of brandsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The influence of marketing stimuli on consumer (purchasing) behaviour in times of COVID-19. A comparative study on personality types and the context of subcultures.
(Robin Dekker)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87868 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Factors of Moving Towards a Sustainable Consumption of Fashion Products
(Nomin BATSUURI)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//e181cf// | Regional and European Project Management / | Práce na příbuzné téma
The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication
(Ila Prasad)2024, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/hzmld/ | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Advertisement – the phenomenon of communication
(Mariia Saraeva)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ab8pc/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
International Brand Positioning in the Cosmetic Industry : Analysis of Finnish and British Markets
(Emilia Christa Wilhelmiina Ala-Jääski)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94853 | International Business / | Práce na příbuzné téma