Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
in-depth interviewsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Neuromarketing in Bosnia and Herzegovina
(Vildana Karalić)2016, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d8vqf/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma
The importance of fairs and exhibitions in digitalized world
(Artem Muravev)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rjbvj/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Temporary impact of European integration. Development of projects of nonformal citizenship education by the civil society in Croatia.
(Pablo Ribera Payá)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fajta/ | Mezinárodní teritoriální studia / Evropské vládnutí | Práce na příbuzné téma
Consumer perception of the dermo cosmetics brand in the Czech Republic, Slovakia, and Hungary: case study L´Oréal Vichy
(Nikola Lomenčíková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88002 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Attitudes and Awareness of Feminism and Women's Discrimination in the Czech Republic
(Karolína Zemanová)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//v6seo7// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Customer behavior and perception of the luxury market in the context of the CEE region
(Johana Chlistovská)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86949 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Attitudes of Generation Z towards coffee consumption in Vietnam
(Thi Ngoc Ha Nguyen)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91787 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Starting a business as an immigrant in France: A viable integration path or a double disadvantage?
(Lucie Anouk Catherine ARGENTIER)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//5zf94p// | Humanities / Euroculture | Práce na příbuzné téma
Czech Consumers' Perceptions of Gender Stereotypes in Advertising
(Natálie Hofmanová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83824 | International Management / | Práce na příbuzné téma
The phenomenon of women’s singleness in contemporary Belarusian society
(Stanislava Yevarouskaya)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/befho/ | Sociologie / Kulturní sociologie (angl.) | Práce na příbuzné téma