Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
informacni apelKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Hodnotová orientace a využití apelů v tiskové reklamě v České republice
(Jana ROUBALÍKOVÁ)2014, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4pj2zx// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Vliv kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů (využití hodnotových typů S. Schwartze)
(Jana ROUBALÍKOVÁ)2007, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//c56sud// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Informační obsah televizní a rozhlasové reklamy prodejců nábytku
(Helena ZAYDLAROVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4moisz// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma