Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
informacni kampanKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kritické myšlení jako obranný mechanismus v informační válce
(Jonáš Prstek)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w7h87/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Komparace irského referenda o Smlouvě z Nice 2001 a Lisabonské smlouvě 2008 z hlediska informačních kampaní a socio-demografického profilu voličů
(Barbora Dvořáčková)2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/v7zki/ | Mezinárodní teritoriální studia / Evropská studia | Práce na příbuzné téma
Informační a mediální projekty nevládních organizací zabývajících se rozvojovou spoluprací
(Kateřina Štěpničková)2010, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / Univerzita Palackého
• http://theses.cz/id//b5zajw// | Geografie / Mezinárodní rozvojová studia | Práce na příbuzné téma
Návrh komunikační kampaně pro přijetí eura v ČR: odhad finančních nákladů kampaně
(Kateřina Ševčíková)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//r9u6g0// | Hospodářská politika a správa / Finance | Práce na příbuzné téma
Politický marketing v USA a nové informační technologie
(Kristýna Marková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24386 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Propagace oblasti Bítešska s využitím fundraisingové činnosti příspěvkové organizace „Informační centrum a Klub kultury města Velké Bíteše“
(Tereza Dašková)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//8gbu53// | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Informační strategie boje proti dezinformaci: Přehledová studie vlivných technologických společností po prezidentských volbách v USA v roce 2016
(Petr Ulrich)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/oz6lt/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Návrh a realizace propagační kampaně Týden splněných přání na podporu neziskových organizací
(Adriana Petríkovičová)2011, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uiwbn/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma