Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
instruments of communication mixKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunikačný mix vybranej finančnej inštitúcie
(Zuzana Radošová)2011, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/lnsoy/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Komunikačný mix finančnej inštitúcie
(Martina Kurišová)2012, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/drqil/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Komunikačný mix vo vybranej finančnej inštitúcii
(Lucia Mlynáriková)2013, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/d9r1c/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Postavení a vyhodnocení nástrojů komunikačního mixu ve vybrané firmě
(Jiří Šíma)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y0y0r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
La communication marketing des institutions éducatives
(Barbora SVOBODOVÁ)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//5y760a// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma
Účinnost nástrojů komunikačního mixu města Roudnice nad Labem
(Iveta BYDŽOVSKÁ)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//r5i5ma// | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
L'analyse de la communication marketing orienté vers la course d'endurance 24 Heures du Mans
(Bára LIBOSVAROVÁ)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//ap93me// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingovej stratégie vybranej reštaurácie
(Milan Mazanec)2020, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/jqg66/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma