Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
intact pupilsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
(Kateřina Bártová)2020, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nsttr/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Strategie učení intaktních žáků a žáků se zvýšeným rizikem školní neúspěšnosti
(Dana Plešingerová)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ev614/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Komparace čtenářských dovedností mezi intaktními žáky a žáky se specifickými poruchami učení ve 4. ročníku ZŠ
(Linda Hermanová)2016, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ncb2e/ | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele | Práce na příbuzné téma
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením na ZŠ z pohledu intaktních žáků
(Aneta Kučerová)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zfbe7/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Překonávání komunikačních bariér mezi žáky se sluchovým postižením a žáky slyšícími
(Gabriela Pecová)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/utnwe/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Sociální kompetence žáků se sluchovým postižením a žáků intaktních v inkluzivním prostředí základní školy
(Michaela Havlíková)2019, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h09y9/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Špecifiká výtvarného prejavu žiakov so sluchovým postihnutím a žiakov intaktných vo výtvarnej výchove na základných školách
(Kristína Kupčiová)2011, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/go9v2/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Integrace žáků 2. stupně ZŠ se specifickou poruchou učení z pohledu neintaktních žáků
(Dominika SLABÁ)2024, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//cdsctf// | Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy | Práce na příbuzné téma
Postoje intaktních žáků k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami
(Monika TRNOVCOVÁ)2021, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//5hbc4q// | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence | Práce na příbuzné téma
Komparace kreativního myšlení žáků se specifickými poruchami učení a žáků intaktních na prvním stupni základních škol v Praze
(Michaela KOVÁCSOVÁ)2022, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//in1qip// | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství | Práce na příbuzné téma